pátek 9. srpna 2013

Pár informací na úvod

Chci zde psát o vzniku webu www.damstovku.cz. O tom co zkouším, s čím se potýkám, co mi jde a nejde. Zkušené to pobaví a neznalé obohatí. Lidi jako já se tak mohou vyvarovat chyb, které jsem udělal a udělám. Mrzí mě, že je opravdu o tomto tématu tak málo informací nebo je to snad tajné? Nevím. Ješte na úvod, jsem IT, žádný psavec, tak buďte tolerantní.

Všechno to začalo pár let zpátky, kdy jsem si řekl, že když píšu aplikace pro ostatní, tak proč si neudělám nějakou svou. Půjčil jsem si 100 tisíc a napsal aplikaci www.testmir.cz.

Dle rad obvyklých jsem napsal business plán, propagoval googlem, adwords, telemarketingem, soutěžemi, PR články , blogem, osobně... zkoušel oslovit investory a všelijak jinak se marně snažil. Peníze jsou v trapu, doteď to splácím. Projekt je mrtvý.

Nevzdal jsem to a začal nový projekt, ale jinak. Jmenuje se damstovku.cz.


Zítra se dozvíte, čím jsem se inspiroval a proč.


Žádné komentáře:

Okomentovat