úterý 5. listopadu 2013

Dobrá práce brigádničky

Myslím že nejvíce damstovku.cz prospěla práce brigádničky.
lady black by pandabaka on deviantART
Vcelku pravidelně a velice inovativně tam přidává poptávky. Díky tomu web nevypadá tak prázdně a opuštěně jako když jsem toto dělal já.

Také se jí občas podařilo získat velký zájem lidí zejména výpočetní úlohou 
Na tu se podívalo něco přes 150 lidí, pár se pokusilo o řešení a několik správně. Rovněž se pustili do diskuse nad možnostmi.

Rezignoval jsem na reklamu na FB a dávám to do odměn za splněné poptávky. Ano většina jich je stále od nás (já a brigádnice) ale nějaké jsou i od dalších lidí.

Musím přiznat, že mě spousta věci překvapuje. Například že na některé poptávky nikdo nereaguje, na jiné zas ano. Přitom já osobně bych to měl přesně naopak. Nějak získávám dojem, že prostě nemám odhad. Tak se radši věnuji programování :D.  

Nově jsme přidal
  • možnost G+1, aby mohli nadšenci přidat hodnocení k poptávce na G+.
  • možnost dát nabídku realizace mezi staré aby nerušila (třeba se zájemce neozval / nereaguje a pod)
  • možnost splnit poptávku pro vícero zájemců najednou:). Stačí při vytváření poptávky zaškrtnout: "Akceptovat více pracovníků naráz"!
  • pár jazykových oprav
  • odkaz na Facebook stránku https://www.facebook.com/damstovku.cz

Návštěvnost je nic moc, cca 20 lidí denně, pokud zrovna neumístím odkaz někam do živé diskuze, či nerozpoutá zájem brigádničina akce. To pak stoupne krátkodobě návštěvnost až někam ke 100 +,-.

Pořád je mi záhadou, jak ji u takovéhoto webu zvednout trvale. Budu rád za nápady :)

Pepa







1 komentář:

  1. Podle mě je to jen otázka nabídky. Třeba já jsem si teď nic nevybral za co bych mohl stovku získat. Když bude víc nabídek, asi si vyberu.

    OdpovědětVymazat